perjantai 17. joulukuuta 2010

Undercut!

 



Tämän päivän naama näyttää tältä, pohjana on Lily Lolo, silmämeikki NYX:in ruskeiden silmien paletilla ja Maybellinen Lash Stiletto -ripsivärillä. Huulissa Lumenen Wild Rose -puna sävy 68 Tunnemyrsky, sormenpäällä huuliin taputeltuna. Poskilla NYX:in Pinky -sävy. Kulmat NYX:in Auto Brow pencil sävyssä Black.

Mutta hiuksissa on pieni uusi juttu, nimittäin:


anteeksi kuvassa näkyvä tupakka! hyi minua.



Toisen sivun piilokalju! Rakastuin niin Chisun Linnanjuhla -tukkaan, ja olen katsellut undercuteja ympäri blogeja, niin uskaltauduin viimein itsekin nirhimään sellaisen, aika makea, eikö?
Minulla on villissä nuoruudessani ollut kalju kohta jos toinenkin, on ollut irokeesiä ja kokokaljua, mutta nyt kun olen vanhempi, jouduin oikeasti miettimään että uskallanko. Onneksi uskalsin, tuo on niin kiva jippo hiuksissa, ja saksin sen vielä niin, että sen saa halutessa piiloon. Ja kun kyllästyn, niin se kasvaa nopeaa näkymättömäksi. Minulla on onneksi yksi väripakettikin jemmassa, olen oikeasti vaalea ja harmaanvaalea läntti hiuksissa voisi näyttää hieman hoopolta!

Mutta tämä on ihana rokkitukka!

Illalla olen ehkä menossa O'hara -baariin katsomaan jälleen kaverini bändiä, selkäni on vaan niin kipeä joten en tiedä arvaanko lähteä. Joudun kuitenkin kävelemään 1,5 km kotiin ja se on huonon selän kanssa toisinaan tuskallista. Sen näkee sitten illalla. Mieli tekisi kyllä. Mutta yhyy en voi laittaa korkokenkiä, niillä viimeistään saa valmiiksi kipeän selän kipeämmäksi,  kun ne jalassa taivaltaa ydinkeskustasta Tammelaan.
Ja minulla taitaa olla lämpimiä kenkiä tasan yhdet, joissa ei ole korkoa, ruskeat moottoripyöräbuutsit.
Ne on kyllä kivat!

Mutta, toinen postaus tulossa illemalla, nyt lähden jatkamaan joulusiivousta minkä selkä myöten antaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt on teidän vuoronne kommentoida, keskustella, antaa palautetta, toivoa, ehdottaa ja kritisoida! Sana on vapaa.