sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Ärsyttää !

Kun kerran olen jo valmiiksi pahalla tuulella, niin teenpä tälläisen. (Varastin Switch 265 ! -blogista)

Minua ärsyttää..
nimessäni: Se, että oikea nimeni Krista vääntyy aina kummallisesti eri yhteyksissä Kristiinaksi, Kirstiksi tai Kirsiksi. Olin mm. omalääkärilleni aina Kirsti, se luki papereissanikin. Kävin hänen vastaanotollaan vielä suht usein yhdessä vaiheessa. Toisekseen, monet luulevat sen olevan lempinimi ja että olen oikeasti joku Kristiina. 
kasvoissani: Todella kapeat huulet ja töpselinenä. Kulmakarvani meinaavat myös ajaa minut hulluksi.
vartalossani: Kuiva iho, mustelmaherkkyys ja se, että voisin olla kiinteämpi. Oikeastaan se, että olen päästänyt itseni lörpsähtämään sillä olin ennen kiinteämpi.
luonteessani: Äkkipikaisuus, turha huolehtiminen, kärsimättömyys ja kauhea ujous uusien ihmisten seurassa.
vaatekaapissani: Yksipuolisuus ja -värisyys. 
kotonani: Sekaisuus ja turha tavara, josta koitan jatkuvasti päästä eroon.
työssäni: Se ettei niitä ole tällähetkellä. Eläköön pätkätyöt.
ystävissäni: Että ne on varmaan vähän hölmöjä, kun jaksaa mua.
harrastuksissani: Että pahimmilaan ne vie todella ison osan ajastani.
lemmikissäni: Se, että toinen kissa ei aina antaisi mun nukkua öisin eikä päivisin vaan minun pitäisi keskittää häneen 100% ajastani silloinkun hän itse on hereillä. Toinen kissa taas on kauhea ahmatti joka koittaa viedä lautaseltani nekin ruuat joista ei pidä ja ahmii myös siskonsa sapuskat jos ei vahdi. Pupu taas on mahdoton tuholainen välillä ja kiusaa kissoja.
kielenkäytössäni: Kiroilu, ei kuulosta kivalta kun nainen pärrää kuin merimies.
musiikkimaussani:  Että en voi koskaan vastata Lempibändisi? -kysymykseen ilman, että joudun kirjoittamaan sivullisen nimiä. Se on liian laaja!
kotikaupungissa: Täällä menee kaupunginhallitus niin perse edellä puuhun. Ja täällä vihataan pyöräilijöitä.
ruokavaliossani: En ikinä uskalla maistaa uusia juttuja ja syön aina samoja.
nykyisessä elämäntilanteessani: Työttömyys on aivan hanurista.
tulevaisuudessa: Että se on aivan auki enkä yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä.





kuva we<3it

1 kommentti:

Nyt on teidän vuoronne kommentoida, keskustella, antaa palautetta, toivoa, ehdottaa ja kritisoida! Sana on vapaa.