sunnuntai 7. elokuuta 2011

Hello!

Nyt on Cccake ollut pienoisellla kesälomalla, tai mitä lomaa tämä on ollut, olen sisustanut asuntoani uusiksi hiki hatussa ja lisää sisustuskrääsää on vielä tulossa postissa, tässä innolla odottelen niiden saapumista!

Ja heti, kun laiskuudeltani saan kuvat editoitua ja järjestykseen, näette mitä kaikkea hienoa olen saanut aikaiseksi.

Tässä hieman esimakua:



Kuvassa kitaraa soittaa 15 -vuotias Krisse. Kuva on vanhassa metallisessa kassalaatikossa,
jonka Timo dyykkasi roskiksesta ja minä omin sen hiustarvikelaatikoksi, on näköjään korvakorukin
eksynyt laatikkoon. :P


Nyt minun täytyy vinkata teille eräästä nettipuljusta,  joka myy ihan käsittämätöntä  ja
juuri siksi niin makeaa sisustustavaraa ja vaikka mitä maan ja taivaan välillä, nimittäin
Select pulju on todella edullinen ja myy myös laskulle, kannattaa ehdottomasti käydä
katsomassa! Sieltä minä olen tilannut kauhean kasan tavaraa, ylemmässä kuvassa oleva
korisysteemi johon sijoitin hajuveteni, myytiin kyllä hedelmäkorina mutta tuossa tarkoituksessa on ihana. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt on teidän vuoronne kommentoida, keskustella, antaa palautetta, toivoa, ehdottaa ja kritisoida! Sana on vapaa.