torstai 29. joulukuuta 2011

Puhdas


Himoitsin tätä tuoksua pitkään ja sain sen joulupukilta ja olen niin rakastunut tähän kuin ihminen voi tuoksuun olla. Minä, Miss Dior Cherie -tyttö suihkuttelenkin nyt kaulalleni aivan päinvastaista tuoksua, joka ei ole lainkaan makea, tyttömäinen tai voimakas.

Minulla on meneillään kausi, kun juuri tämän kaltaiset puhtaat ja raikkaat tuoksut vetävät enemmän puoleensa kuin tyypillisemmin minua viehättävät yltiönaiselliset tuoksut. (No okei, haaveilen hieman salaa Pradan uutustuoksusta Candysta, joka on nimensä mukaan hyvin karamellimainen!)


Tämä Cleanin Warm Cotton tuoksuu täydellisesti siltä mitä lupaa, puhtaalta lämpimältä puuvillalta. Juuri siltä, kun sujahtaa saunan jälkeen juuripestyihin puuvillalakanoihin.

Tuoksu koostuu ensituoksuna sitrukselta ja rautarohtoyriltä, sydämeltään merituulelta ja luonnonkukilta ja pohjalla on hieman myskiä ja meripihkaa.

Kokonaisuus on hillitty, mutta persoonallinen. Raikas, mutta ei missään nimessä tylsä.

Tahtoisin lisää tuoksuja Cleanilta, merkillä on monia muitakin viehettäviä yksilöitä ja esimerkiksi ihonhoitotuotteita jotka vaikuttavat kiinnostavilta.

Tuntuu vaihteeksi täydellisen ihanalta tuoksua puhtaalta kaiken puuterisen karamellin sijaan.

Onko muita Clean -faneja?


PS. Löysin aivan mielettömän hyvän uuden ripsivärin että olen aivan liekeissä, bloggaan siitä mahdollisimman pian, en meinaa pysyä housuissani koska se vaan on niin hyvä! Mutta tosiaan siitä lisää hehkutusta myöhemmin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt on teidän vuoronne kommentoida, keskustella, antaa palautetta, toivoa, ehdottaa ja kritisoida! Sana on vapaa.